Polska Agencja Interaktywna Warszawa

  +48 791 380 012

Logo WarsawBrand

Logo to znak rozpoznawczy. Twojej firmy!

Logo to znak rozpoznawczy

Logo to znak rozpoznawczy. Twojej firmy!

Logo to jeden z pierwszych elementów składających się na Twój wizerunek w branży, niezależnie od tego czy działasz offline czy online. Wydaje się, że to taki banał, przecież wszyscy doskonale zdają sobie z tego sprawę… Czy na pewno?

Mając do czynienia każdego dnia z setkami projektów graficznych logo, możemy śmiało powiedzieć, że w tej kwestii zostało wiele do zrobienia. Wystarczy rozejrzeć się po rodzimym mieście albo chwilę poszperać w Google, aby stwierdzić, że o korzyściach z inwestycji w profesjonalne logo firmowe wiele osób wciąż zapomina. Powodem wydają się być krótkowzroczność i brak świadomości. Ale to już materiał na zupełnie inny artykuł… Z naszej perspektywy spójne i przemyślane logo to fundament w budowaniu solidnej marki na lata.

Logo to znak rozpoznawczy
Dlaczego profesjonalne logo to podstawa?

Stawiając kroki w jakiejkolwiek branży musisz odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie: w jaki sposób chcesz być odbierany przez klientów? Czy planujesz swoimi działaniami utrzymywać się na powierzchni? A może masz większą wizję i chcesz wspiąć się na sam szczyt? Na tym etapie zapadnie właśnie decyzja o tym czy przykładasz uwagę do każdego szczegółu, jakim np. jest identyfikacja wizualna firmy, w tym oczywiście logo, czy zepchniesz ten element na boczny tor.

W warsawbrand wiemy doskonale, że jak Cię widzą, tak Cię piszą. Klienci chcą być traktowani po królewsku. Chcą czuć, że o nich zabiegasz. Chcą wreszcie mieć pewność, że o nich zadbasz. Pokaż im, że Cię na to stać. Udowodnij, że tak jak dbasz o każdy szczegół w swojej firmie, tak przyłożysz się do wykonania zamówionej przez nich usługi. A małe logo jest tego niewerbalnym potwierdzeniem. Dzięki niemu Twoja firma stanie się rozpoznawalna oraz zapisze się w świadomości klientów.

Rozpoznawalność

Przypomnij sobie jak reagujesz na loga znanych marek? O czym myślisz gdy z daleka widzisz charakterystyczną żółtą literę M? Albo gdy masz ochotę napić się coli, jakiego logotypu od razu wypatrujesz na sklepowych półkach? Profesjonalne logo mówi samo za siebie, jest odzwierciedleniem jakości usług jakie świadczysz. Na rozpoznawalność oczywiście trzeba sobie zapracować, ale interesujące logo gwarantuje szybszy start. Tym bardziej w dobie Internetu i mediów społecznościowych, gdzie przekaz staje się bezpośredni, a granica sprzedawca-klient coraz bardziej zatarta.

Logo to znak rozpoznawczy
Zaufanie

Wiadomo, że start z własnym produktem czy indywidualną usługą nie jest prosty. Trzeba się przebić przez konkurencję, przykuć uwagę grupy docelowej i zaistnieć w jej podświadomości. Bez wątpienia pomoże w tym niebanalne logo, właściwie dobrana kolorystyka oraz oprawa graficzna, a do tego ciekawie opowiedziana historia, która w rzeczywistości jest dźwignią handlu. Tworzy ona nić porozumienia, wpływa na pozytywny odbiór, buduje atmosferę bezpieczeństwa, zaufania i pewności do Ciebie, Twojej firmy i produktów, a w perspektywie czasu, pomaga w budowaniu trwałych relacji.

Długoterminowe relacje

To chyba marzenie każdego przedsiębiorcy. Pozyskać klienta, a następnie wejść z nim w partnerską relację, która zaowocuje stałą współpracą. Jest to kwintesencja dotychczasowych działań zapewniających przedsiębiorstwu ciągłe przychody, a w konsekwencji nieśmiertelność na rynku. Ich wizytówką jest oczywiście logo, które na stałe wpisało się w historię firmy. Logo, które świadczy o jej jakości, niezawodności i profesjonalizmie.

Skoro już wiesz, że Twojej działalności musi przyświecać solidny znak rozpoznawczy, czas zadbać o własny wizerunek. Zapoznaj się z naszą ofertą, a jeśli szukasz jeszcze więcej informacji na ten temat, zachęcamy Cię do przeczytania wpisu Profesjonalne logo firmowe, z którego dowiesz się na jakie elementy kładziemy nacisk, aby powstał niepowtarzalny projekt.

Udostępnij na Twitterze

Udostępnij

Share on facebook
Share on linkedin