Polska Agencja Interaktywna Warszawa

  +48 791 380 012

Logo WarsawBrand

Spójna identyfikacja wizualna firmy

Spójna identyfikacja wizualna firmy

Spójna identyfikacja wizualna firmy

Co łączy stronę internetową z logo, wizytówką, stopką e-mail czy banerem social media? Profesjonalny i spójny branding firmy oczywiście! Czy tak właśnie jest w Twoim przedsiębiorstwie? Czy zdajesz sobie sprawę dlaczego wszystkie elementy składające się na Twój wizerunek muszą ze sobą współgrać? Jeśli nie do końca, koniecznie przeczytaj ten wpis, bo może on diametralnie odmienić Twoje spojrzenie na prowadzone dotychczas działania marketingowe, a w niedalekiej perspektywie wpłynąć pozytywnie na Twoje finanse.

Spójna identyfikacja wizualna firmy
Jakie elementy składają się na spójną identyfikację wizualną firmy?

Pod terminem identyfikacja wizualna kryją się takie elementy jak wybrana kolorystyka wszystkich projektów graficznych, czcionka, logo czy nośniki reklamy tj. plakaty, wizytówki, banery, papier firmowy, koperty, teczki, roll upy, katalogi itp. W skrócie wszystkie elementy wpływające na wizerunek przedsiębiorstwa. Można porównać je do puzzli, muszą do siebie pasować, żeby ułożyć cały obrazek.

Spójna identyfikacja wizualna firmy
Spójny wizerunek mówi więcej niż tysiąc słów

Aby mówić o sukcesie firmy, wciąż rosnącej sprzedaży oraz dochodach, Twoi klienci najpierw muszą Cię zauważyć na rynku. Twoim zadaniem jest wywrzeć na nich bardzo dobre pierwsze wrażenie. Muszą zobaczyć w Tobie rzetelnego partnera, z którym warto wejść w jakiekolwiek relacje. Do tego służy właśnie profesjonalny branding, który zagwarantuje, że pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem będzie nienaganne i doprowadzi do kolejnych w przyszłości.

Dzięki spójnej identyfikacji wizualnej:

  1. wyróżnisz się z konkurencyjnego tłumu,
  2. wywrzesz profesjonalne wrażenie na klientach,
  3. pokażesz najlepsze zalety firmy, produktów i usług,
  4. ułatwisz sobie prowadzenie działań marketingowych,
  5. zbudujesz rzetelny i wiarygodny obraz firmy,
  6. zdobędziesz szacunek klientów i zbudujesz z nimi relację,
  7. staniesz się marką, z którą każdy będzie chciał współpracować.
Spójna identyfikacja wizualna firmy
Ile to będzie kosztowało?

Pytanie, które chodzi Ci zapewne ciągle po głowie dotyczy kosztów, czyli ile będziesz musiał wydać na produkty brandingowe, aby uzyskać efekt, który opisaliśmy powyżej. Odpowiemy trochę niekonwencjonalnie. Im więcej przeznaczysz pieniędzy na uzyskanie profesjonalnego wizerunku firmy, tym szybciej uzyskasz zwrot z tej inwestycji, na dodatek z sowitą nawiązką. Wielu właścicieli firm bagatelizuje wartość spójnej identyfikacji wizualnej, odkłada ten temat na później nie będąc świadomym jak wiele traci z tego tytułu każdego dnia. Zaufaj wiedzy i doświadczeniu specjalistów i jak najszybciej zadbaj o swój wizerunek.

Mamy nadzieję, że udało się nam przedstawić na tyle rozsądne i przekonujące argumenty, które pozwoliły Ci spojrzałeś z zupełnie innej perspektywy niż dotychczas na kwestię identyfikacji wizualnej swojej firmy. Zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą i podjęcia działań, które w krótkim czasie wpłyną pozytywnie na wizerunek Twojej marki, przyczynią się do wzrostu jej rozpoznawalności oraz wiarygodności, a tym samym zagwarantują Twojemu przedsiębiorstwu ciągły rozwój i osiąganie kolejnych sukcesów na rynku.

Udostępnij na Twitterze

Udostępnij

Share on facebook
Share on linkedin